Sakarya’da Çözüm Masası 220 bini çağrıyı yanıtladı

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası 2024 Yılında Rekor Kırdı

SAKARYA (İGFA) – Sakarya Büyükşehir Belediyesi Bilgi Edinme ve Çözüm Masası Şube Müdürlüğü, vatandaşlara kesintisiz 7 gün 24 saat hizmet sunarak 2024 yılında yoğun bir çalışma temposu sergiledi.

Çözüm Masası’nın 2024 yılına ait verilerine göre ALO 153 telefon hattına 102 bin 567 çağrı, santral hattı üzerinden ise 79 bin 715 çağrıya yanıt verildi. Bu sayede toplamda 182 bin 282 çağrı anında çözüme kavuştu.

ALO 153 hattının yanı sıra, Ulakbel ve Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden gelen istek, talep ve şikayetlere de cevap veren ekip, Ulakbel sistemi üzerinden gelen 34 bin 713 başvuru ve CİMER üzerinden gelen 5 bin 361 başvuruyu karşıladı.

TOPLAMDA TAM 223 BİN TALEP

Dijital sistem üzerinden gelen 40 bin 074 başvuru değerlendirildi ve binlerce vatandaşın sorunu çözüme kavuştu. Tüm bu çalışmalarla Çözüm Masası Alo 153 sistemi toplamda 223 bin talebe cevap vererek rekor bir başarı yakaladı.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların memnuniyetini öncelik alan hizmet anlayışı doğrultusunda çalışmaların aralıksız devam edeceği belirtildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir